sâmbătă, 23 aprilie 2011

Inceputuri

Nou. Au trecut cateva luni de cand am inceput acest ‘nou’. Sa va explic in ce consta acesta: o noua scoala,profesori noi,colegi noi,program nou...Iar eu in tot acest timp parca nu m-am obisnuit.Toata lumea imi spune ca este firesc sa mai simt acel dor de scoala generala,dor de cei opt ani pe care i-am petrecut alaturi de cei mai minunati prieteni si colegi,insa,nu se mai opreste..
              Insa,dintre toate lucrurile,nu imi pare rau ca am ales cel mai grozav liceu si sunt -sau macar incerc sa ma conving ca o sa imi infrang temerile si ma voi adapta la un stil de viata cu noi prieteni. Am speranta ca nici nu voi simti cum au trecut cei 4 ani de liceu si vom incepe cu totii,iarasi,ceva nou. Unii vor alege Dreptul,altii poate Facultatea de Litere,iar eu probabil,actoria.Ca si celelalte,facand parte din trupa de teatru a liceului este ceva nou pentru mine pe care mi l-am dorit mereu,dar vedeti voi,toate aceste lucruri noi sunt frumoase in felul lor si toate au parti bune si rele. Este ceva nou si imi place…Un nou inceput.

3 comentarii: