duminică, 18 septembrie 2011

Amintiri din vacanta...

Hello!
Scuzati-mi absenta,am fost destul de ocupata in aceasta vacanta..Am fost la munte :X:X:X si...Mi-a placut foarte mult. Am gasit un parau care curgea printre pietrisul si crengile copacilor adunate de vreme (am incercat sa ignor cele cateva sticle aruncate pe ici colo :/ ),mi-am pus o paturica pe iarba si m-am asezat. Am stat asa cateva ore. Ma simteam asa de linistita,aproape ca uitasem de tot stresul si de toata nebunia din oras. Aerul acela curat si pasarile ciripind printre copacii batrani parca te indemnau sa visezi..Sa vrei mai mult de la viata. Aceste lucruri m-au facut sa imi amintesc de toate clipele frumoase petrecute cu prietenii dar mai ales cu persoana pe care am pierdut-o acum 4 ani si jumatate -nu o sa te uit niciodata :O3


M-am intors in oras dupa o saptamana,am reusit sa particip la cateva castinguri si sa devin un mic designer (cica),am invatat sa lucrez in PhotoShop (oarecum :P ) si sa ajut la scrierea si editarea unei reviste. Tare,nu? =))))


Acum,va intreb pe voi: ce ati facut/realizat in vacanta?

Un comentariu: