sâmbătă, 12 decembrie 2015

Un zambet pentru o zi

"Why didn't you tell me there was danger? Why didn't you warn me? Ladies know what to guard against, because they read novels that tell them of these tricks; but I never had the chance of discovering in that way; and you did not help me!"

-Tess
                                                                  
-Unde te grabesti? m-a intrebat.
-Nicaieri, asa merg eu pe strada. *Ciudato, comporta-te normal*

------

-Ce par frumos ai. E asa moale! Sa ai grija de el, mi-a spus cu mana dreapta plimbandu-i-se prin parul meu.
-Multumesc, la fel! *Zambesti ca o idioata si el stie asta*
------

-Ai niste ochi superbi!
*TU VORBESTI?*
-De ce te uiti asa insistent la mine fara sa spui nimic? Ma faci sa rad. (Ii spun, timida.)
El imi ofera un zambet care imi topeste inima si imi raspunde cu o voce calma, dar pe un ton serios:
-Te admir.
Eu ma blochez. Nu mi se intampla des,dar cand sunt cu el...uit de tot.
------

Ma ia de mana si ii simt caldura. *Iarta-ma ca sunt rece.* Ma cuprinde cu bratele si ma tine strans 30 de secunde, care pentru mine par 30 de ore. Inspir adanc. Ma uit in ochii lui si ii patrund in suflet - e un om minunat..

Ma trezesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu